Pracownik  ds. administracji

Jeśli jesteś osobą, która lubi zmieniać rzeczywistość wokół siebie,  to właśnie Ciebie szukamy

 

Wymagania niezbędne dla stanowiska pracy:

  • Wykształcenie wyższe
  • Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • Doświadczenie co najmniej 3 miesięczne w pracy uwzględniającej zasady funkcjonowania administracji publicznej
  • Wiedza w zakresie procedur funkcjonowania organizacji społecznych

Wymagania dodatkowe:

  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • Znajomość przynajmniej jednego języka roboczego Unii Europejskiej
  • Znajomość obsługi komputera i innych sprzętów biurowych
  • Znajomość obszaru LGD DIROW
  • Dokładność
  • Kreatywność
  • Dyspozycyjność
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy

 

Do podstawowych zadań pracownika na tym stanowisku będzie należeć:

 

  • Prowadzenie spraw administracyjno – kancelaryjnych
  • Koordynowanie kalendarza spotkań oraz harmonogramu działań Biura,
  • Przygotowywanie materiałów, w na Walne Zebranie Członków Stowarzyszenia oraz posiedzenia Zarządu i Rady LGD, tym projektów uchwał, protokołów
  • Prowadzenie rejestrów i aktualizacja baz danych
  • Zakup niezbędnych przedmiotów i usług zgodnie z regulaminem oraz przygotowanie projektów umów cywilnoprawnych w zakresie działań administracyjnych

 

Oferujemy:

  • Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Szkolenia doskonalące umiejętności zawodowe

 

 

Wymagane dokumenty:

 

– życiorys – CV,

– list motywacyjny

– oświadczenie o niekaralności,

– oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie na potrzeby niezbędne do realizacji procesu rekrutacji – zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)

– kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie

– inne dodatkowe dokumenty poświadczające posiadane kwalifikacje i umiejętności, w tym również potwierdzające odbyte szkolenia.

 

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie dokumentów na adres pocztowy Stowarzyszenia Dolnoodrzańska Inicjatywa Rozwoju Obszarów Wiejskich Ul. Krasińskiego 85, 74-100 Gryfino, do dnia 10.12.2012  z dopiskiem: konkurs na stanowisko pracownik ds. administracji