Wyniki Konkursu na stanowisko; Pracownik ds. administracji i promocji

Stowarzyszenie Dolnoodrzańska Inicjatywa Rozwoju Obszarów Wiejskich z siedzibą w Gryf informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani,

 

Justyna Wartalska

 zamieszkała w Steklnie

 

Pani Justyna Wartalska, w wyniku oceny uzyskała największą ilość głosów,

Wszystkim kandydatom bardzo dziękujemy rywalizacja była bardzo wyrównana.

Małgorzata Piekutowska

Wyniki oceny formalnej kandydatów na stanowisko: Pracownik ds. administracji i promocji

Stowarzyszenie Dolnoodrzańska Inicjatywa Rozwoju Obszarów Wiejskich z siedzibą w Gryfinie informuje, że warunki formalne określone w ogłoszeniu o naborze na ww. stanowisko spełniają następujący kandydaci:

 

Lp.

Imię i nazwisko

Miejsce zamieszkania

1.

Justyna Wartalska Steklno

2.

Łukasz Białas Gryfino

3.

Agnieszka Taczyńska Daleszewo

4.

Katarzyna Paszkiewicz Szczecin

O terminie i miejscu spotkania z Komisją Rekrutacyjną, zostaną Państwo powiadomieni telefonicznie.

Wszystkim Państwu serdecznie gratuluję

Małgorzata Piekutowska

 

Nadzwyczajne Walne Zebranie Członków

Drodzy Członkowie Stowarzyszenia

W imieniu Zarządu Stowarzyszenia serdecznie zapraszam na Nadzwyczajne Walne Zebranie Członków, które odbędzie się 28 października 2011 roku, o godzinie 17.00 – I termin i o godzinie 17.30 – II termin. Zebranie odbędzie się w sali posiedzeń Urzędu Miasta i Gminy Gryfino.

Materiały na Nadzwyczajne Walne Zebranie Członków:
1. Projekty Uchwał na Nadzwyczajne Walne Zebranie Członków Stowarzyszenia
Pobierz: DOCX / PDF

2. Załącznik nr 1 do uchwały nr 26/2011 – Harmonogramu przewidywanych terminów podawania do publicznej wiadomości informacji o możliwości składania wniosków o przyznanie pomocy / Pobierz: DOCX / PDF

3. Załącznik nr 1 do uchwały nr 27/2011 – limity środków na działanie Osi 4 Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2009 – 2015 / Pobierz: DOCX / PDF

4. Załącznik nr 1 do uchwały nr 28/2011 – Lokalna Strategia Rozwoju LGD DIROW wraz z załącznikami / Pobierz: DOC / PDF

Wszystkie załączniki do Uchwał są przygotowane w formacie “śledź zmiany – z zaznaczeniem wprowadzonych zmian”.

Pozdrawiam i do zobaczenia

Małgorzata Piekutowska
Dyrektor Biura LGD DIROW

Spotkanie nt funduszy w Moryniu i Mieszkowicach

W dniu 29 września 2011 roku odbyły się kolejne spotkania informacyjne na temat możliwości pozyskiwania środków finansowych z funduszy unijnych. Tym razem obecni byliśmy w miejscowościach Moryń i Mieszkowice. Beneficjenci mieli możliwość uzyskania informacji na temat aplikowania wniosków na cztery działania w ramach PROW 2007 – 2013 tj.: „Tworzenie i rozwój mikroprzedsiębiorstw”, „Różnicowanie w kierunku działalności nierolniczej”, „Odnowa wsi” oraz „Małe projekty”.

Read More

XXIV Barzkowickie Targi Rolne „AGRO POMERANIA”

W piątek 9 września 2011 roku roku Lokalna Grupa Działania Stowarzyszenie Dolnoodrzańska Inicjatywa Rozwoju Obszarów Wiejskich wzięła udział w XXIV Barzkowickich Targach Rolnych „AGRO POMERANIA”.

Tegoż dnia Stowarzyszenie nasze, wspólnie z czterema innymi LGD – ami działającymi na terenie województwa zachodniopomorskiego, prezentowało zwiedzającym ofertę lokalnych grup działania skierowaną do społeczności lokalnych naszego regionu. Wspólne stoisko przeznaczone dla Lokalnych Grup Działania dało możliwość pełniejszej prezentacji przedsięwzięć oraz podejmowanych przez nie działań, stając się jednocześnie okazją do wymiany dobrych praktyk i doświadczeń. Read More

Dolnoodrzańska Inicjatywa Rozwoju Obszarów Wiejskich ogłasza konkursu na stanowisko: Pracownik ds. administracji i promocji

Wymagania niezbędne dla stanowiska pracy:

  1. Wykształcenie minimum wyższe
  2. Obywatelstwo polskie
  3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. Doświadczenie co najmniej 3 miesięczne w pracy uwzględniającej zasady funkcjonowania administracji publicznej
  5. Wiedza  w zakresie promocji, reklamy lub marketingu
  6. Znajomość tematyki z zakresu opracowywania wniosków o dofinansowanie realizacji projektów ze środków Unii Europejskiej

 

Wymagania dodatkowe:

  1. Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  2. Znajomość przynajmniej jednego języka roboczego Unii Europejskiej
  3. Znajomość obsługi komputera i innych sprzętów biurowych
  4. Znajomość obszaru LGD DIROW
  5. Znajomość procedur funkcjonowania organizacji społecznych
  6. Dokładność
  7. Kreatywność
  8. Dyspozycyjność
  9. Bardzo dobra organizacja czasu pracy

Do zadań podstawowych należy:

  1. Gromadzenie i udostępnianie dokumentów, prowadzenie ewidencji oraz rejestrów
  2. Przygotowywanie materiałów na spotkania organów stowarzyszenia, w tym projektów uchwał i protokołów ze spotkań
  3. Prowadzenie dokumentacji stowarzyszenia, w tym dokumentacji członkowskiej, sprawna organizacja kancelaryjna Stowarzyszenia
  4. Zakup materiałów i wyposażenia, w tym konstruowanie zapytań ofertowych oraz protokołów z wyboru zleceniobiorcy oraz przygotowanie projektów umów
  5. Przygotowywanie informacji prasowych dotyczących działań realizowanych przez Stowarzyszenie
  6. Organizowanie spotkań, konferencji i szkoleń
  7. Przygotowywanie działań informacyjnych, promocyjnych i kulturalnych
  8. Redagowanie informacji o działaniach stowarzyszenia oraz przesyłanie  ich firmie zajmującej się aktualizacją strony WWW celem zamieszczenia na stronie
  9. Dbanie i treść oraz zawartość wizualną strony WWW oraz materiałów promocyjnych i informacyjnych LGD
  10. Obsługa fotograficzna spotkań, narad, konferencji, targów oraz innych imprez organizowanych przez LGD.

 

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju zawodowego;
  • Stałe, stabilne zatrudnienie na pełny etat;
  • Dobrą atmosferę w pracy.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie lub złożenie osobiście; CV, listu motywacyjnego wraz z oświadczeniem o niekaralności, jak również kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i  doświadczenie zawodowe do 20 października do 15.00 na adres pocztowy Stowarzyszenia Dolnoodrzańska Inicjatywa Rozwoju Obszarów Wiejskich Ul. Sprzymierzonych 8, 74-100 Gryfino, z dopiskiem: konkurs na stanowisko: Pracownik ds. administracji i promocji.